måndag 25 november 2013

Tidningsbesök och sjukbesök...

I dag ringde tidningen Norra Skåne hit och ville göra en intervju ang att vi tar ett sabbatsår med Goinge revyn nästa år. Det blev en trevlig pratstund med samtalsämnen om allt och inget.
Jag har ju gått ensam här hemma så länge nu så det är ju trevligt att få prata av sig lite...  ( Ja ni som känner mig vet ju att jag har "svart bälte" i att prata).
Vi pratade mycket om att vissa saker är svåra att prata om och framför allt att skratta åt. Jag menar att så länge man har förmågan att skratta åt sig själv så brukar livet te sig lite enklare. Intervjun kommer en av dem närmaste dagarna.
Eftermiddagen gick åt att besöka bröstcentrum för att "tappa" såret på vätska, nu var det inte så mycket som jag hade trott ( skumt eftersom det är mer svullet och stramar mer nu).
Om inget annan inträffar ( ta i trä) så vill min läkare inte se mig förrän på ett års kontrollen, å jag känner precis likadant :-)
Nu måste det börja gå uppåt.

3 kommentarer:

  1. Ja nu håller vi tummarna för dig. kram Slutat o prenumerera på tidningen men kanske min moder har koll så hon ser det :) Måste ju läsa det :)

    SvaraRadera
  2. Älskade Susanne! Var sak har sin tid!! Upptäckte ju också vi! ♥ ♥
    Ska bli intressant läsning. Båd i NSK o AOG!

    SvaraRadera