fredag 22 november 2013

Cupcakes och myspys..

I går kväll var jag otroligt rastlös, jag kände mig dessutom irriterad på allt o alla. Vad gör man då?
Ja antingen låter man allt vara eller gör man något så man får utlopp för känslorna. Själv började jag baka.. Provade ett nytt recept på chokladcupcakes som jag hittade på en skitbra bakblogg http://bakalitenkaka-tove.blogspot.se/ .
Jag som bara bakat cupcakes 2 ggr gjorde en hel plåt superfina cupcakes!!
Under tiden som jag försökte koncentrera mig på detta kom min lille son Rasmus hem en sväng innan jobbet.
Skall sanningen fram är det han som är mästerbagaren i vår familj, men denna gången slapp han baka.
Som sagt var så blev kakorna goda och gubben fick med sig några till vännerna.
Lika bra att inte ha så många hemma när man har så dålig karaktär som jag ;-)

2 kommentarer:

  1. Ja de ser ju fina ut :) jag har aldrig bakat sådana faktiskt för jag tycker det verkar invecklat o jag e bäst på o baka sånt som jag bakat tusen gånger för alla nya recept blir kaos av :) Ja det e gott med kakor :)

    SvaraRadera
  2. Synd att man inte var i närheten när de kom ut ur ugnen!!;-)

    SvaraRadera