onsdag 20 november 2013

Julklappshandlande och vilopaus...

I dag stod det vila på mitt schema, det blev en liten skogspromenad  med hunden och sedan intog jag ryggläge framför tv:n. Jag hade bestämt träff med min väninna som skulle hit och fika men i sista stund ändrades planerna till att åka till Hässleholm för att handla lite småsaker.
Väl på plats hade jag turen att "springa" på några perfekta julklappar. Hittade dessutom några fina saker till mig själv och eftersom hunden viskade  till mig precis innan jag åkte hemifrån - matte! jag vill att du köper dig något fint i julklapp från mig för det är du värd . Så kunde jag inte neka detta fina erbjudande. Och när jag ändå var på G så kom jag på att katten oxå sagt något om det förra veckan, så det blev 2 julklappar till mig själv.
(Å det är så mina vänner man får en bra jul ;-)....
Nu är dom flesta julklappar klara, tack o lov för internetshopping!!
Väl hemma blev det soffläge igen, det är inte mycket det fina tål....
Nu har jag bara ett par dagar kvar på mitt penicillin men det vätskar fortfarande mycket. Jag är som en levande vårbäck ;-)  ja fast kanske inte lika full av liv...

2 kommentarer:

  1. Gött o höra att du kommer utanför 50-skyltarna och sicka kloka djur du har!!!!
    Har inte ens börjat tänka på det där med julklappar ännu, så jag är lite avis på dig att du redan är så gott som klar!
    Hoppas din vårbäck sinar snart, så du slipper allt rinnande och sår!
    Kramkalas!
    // Chrissie

    SvaraRadera