tisdag 19 november 2013

Provtagning och julklappar..

I dag blev det sjukhusbesök igen, börjar känna mig hemma i korridorerna där. Denna gången var det kvinnokliniken som fick mitt besök, cellförändringar stod på schemat denna gången. Börjar kännas som varenda cell spökar i kroppen nu. Hade turen att få en underbar läkare och hade turen att träffa på en gammal bekant som arbetar där som tog sig tid till att sitta ner och lugna mig en liten stund! så jäkla skönt!!
Nåja allt gick bra och nu får jag vänta ett tag till provsvaren kommer.
Jag åkte en sväng till affären och handlade lite, hittade ett par julklappar oxå.
När jag kom hem blev det soffläge. Katten blev överlycklig och kröp upp på magen på mig och lade sig.
I efterhand väljer jag att fokusera på det som varit trevligt i dag. På så sätt kan man orka gå vidare och vidare....

1 kommentar: