onsdag 6 november 2013

Höst och Bröst..

Efter min  2 bröstcancer operation (tårtbitskirurgi) var min läkare snäll och "lyfte" mitt andra bröst samtidigt. Jag kom hem med små fasta tonårsbröst, många var imponerade av detta och jag visade gärna upp dem :-) men i det stora hela var det inte ok, jag är ju ganska mullig ( ok fet men det låter bättre med mullig)..
Så små A- kupor  till denna kroppen var inte speciellt vackert, nu tänkte jag ju i och för sig mer på vikten av att ha cancerfria bröst men nu efteråt kommer nya dumma tankar.
Jag hittar tex inte någon bh som passar.  Mina "gamla" bröst var en sorglig historia , dom var liksom lagom stora men långa! ja ungefär som när man blåser upp en ballong och så pyser det mesta av luften ut.
I dag hade man ju önskat att någon kunde hitta på en "gördel" som puttade upp allt bukfett till brösten !!!
Vi kan flyga till månen men inte lösa detta problemet!
Det enda som händer när man tar på sig sina spanx är ju att man får hamsterkinder!!!
Nåja det är väl ett I-landsproblem om nått. I dag har jag njutit av fint höstväder och traskat runt 3 min i trädgården.

2 kommentarer:

  1. Hahaha du är ju för go du <3
    Kram Kram Emma P.

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé! Om man kunde använda buk-buktningen uppåt! ;-) Men..... Peppningskramar från Nina! ♥

    SvaraRadera