lördag 7 december 2013

Soffhäng och solglasögon..

Den där Sven har ställt till det för mig, mina hyfsat nyputsade fönster ser för jäkliga ut!! Min bil är ännu värre! Men min sjukdom har lärt mig att man kan förtränga sånt där och om det är svårt så åker solglasögonen på för då ser man det inte!!
Fick åka till Hässleholm för att lämna  in vår hemtelefon ( är en "LillBabs" mobil) nyköpt men krånglar, dom jag pratar med säger att det försvinner ibland. Gick inom Ö&B för att köpa kattmat, drogs direkt till julsakern  men efter att ha satt upp en blinkande ljusslinga utanför fönstret så har jag besöksförbud gällande alla julsaker som lyser, blinkar eller  låter .... min man påstår att det har satt sig på hjärnan, hmm känns visst som det blinkar och låter där inne emellanåt  :-)

Igår  var det ju konferensen med Disaprojektet och i dag  var det en tidningsartikel i Kristianstadsbladet . Letade igenom tidningen ggr innan  jag hittade artikeln på sista sidan... Nåja Sven var väl den stora nyheten igår.
Statusen på kroppen i dag  är, trött, huvudvärk, svullen, förvirrad men jävligt glad att jag kan känna allt detta :-)

2 kommentarer:

  1. Jadu Susanne..... Livet har onekligen blivit lite annorlunda.....
    Hm... Jag letade också - så där 100 ggr - igenom tidningen utan att finna artikeln! Nu ser jag varför!! Tänkte ju att din glada nuna skulle le emot mig! Ju! ;-)
    Och hm igen.... Tänka att jag också upplever en slags magnetkraft hos jula-tingen i butikerna....! ;-)
    När det gäller utebelysning är ju "min" F helt obegränsad - om jag inte begränsar det något...;-)
    Idag kom han på att "vi saknar" något som blinkar därute.... Alltså inte har beständigt sken - som de andra han redan satt upp....! ;-).... Så i morgon får säkert Lindvalls leverera....;-)
    Fortsatt skön 2a advent!!

    SvaraRadera
  2. "Fortsatt skön" lät väl lite dumt.... Säger isatället.... HA EN SKÖN SÖNDAG!! ♥

    SvaraRadera