måndag 16 december 2013

Födelsedag och åldersnoja...

Jag fyller år i dag, jag har dock lite dålig koll på hur många år jag fyller! I morse svarade jag en gratulant att jag var ett år äldre än jag är!!
Jag har i alla är varit stolt över att jag fyller år samma dag som Benny Andersson. Det var det största jag kunde tänka mig i min ungdom :-)
Jag får ofta  höra av folk att dom har " slutat fylla år", jag tycker det är jättetrevligt om man tänker på alternativen !
Här hemma står granen  färdigklädd och väntar på julen, ja eller står o står, vi fick binda  upp fanskapet i fönstret för den var otroligt  sned och höll på att ramla!!
Katten ligger högst  uppe på fåtöljen och försöker fiska ner kulorna från granen, så nu  har vi dekorerat soffbordet med en vattensprejflaska...
När Henke  kom hem fick jag en fin  ring i present, ( fast egentligen  hade jag önskat mig en hjärna som inte var förvirrad!!) .
Känner mig dock lite bättre  över såret!! så det går på rätt  håll mina vänner! Håll bara ut med mitt förvirrade huvud.

3 kommentarer:

  1. Klart som attan att vi står ut med ditt förvirrade huvud för vem e inte förvirrad :) Åh så fin ringen va. Snäll o omtänksam. Haha skulle vilja se er gran :) kram

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! Kram från Malin

    SvaraRadera