onsdag 18 december 2013

Humörsvängningar och restauranbesök..

Denna dagen blev en lite lagom lugn dag, julfest på arbetet med tomte, paket och hela middevippen. Huvudet är en enda röra  kunde inte komma på hur jag skulle göra för att smsa ens! Kom hem trött som en trasa och sov en stund i soffan.
På kvällen bar det i väg till restaurang Rosegarden för att frossa i sig mat och dryck i långa banor. Jag vet inte vad det är för fel på mig men jag tror att varje dag är den sista var eviga gång jag äter ute! Minns en av gångerna när vi var på resa med all inclusive jag gick upp 2,5 kg på en vecka!!
Det måste bero på en tragisk händelse i min barndom.. eller är det helt enkelt så att min karäktär är av det sämre slaget, hahaha...   ;-) .
Det är en tröst att man omger sig med vänner som är likadana :-)

2 kommentarer: