söndag 22 december 2013

Julefrid och magvärk..


Konstaterar att jag inte tål stress efter allt som hänt i år. Jag har varit ute i god tid med allt julplanerande, jag struntar i om fönstrena är smutsiga, dom flesta klapparna var klara i november ändå känner jag av stressen i magen.
Vi har stora omändringar på mitt arbete det skall givetvis leda till att allt blir bättre men för egen del har det blivit lite "too much".
Härom veckan kapsejsade magen med kramper och lätt feber, ca 5 timmar. 3 dagar senare var det dags igen, och efter ytterligare ett par dagar samma sak igen.
Nåja det blir väl bättre så småningom.
I dag har vi hälsat på mamma på "hemmet", sedan bar det av till Henkes mormor.
Med facit i hand så var det tur att vi bestämde oss för att ta ett sabbatsår med Goingerevyn, i 13 år har jag tillbringat mina juldagar, mellandagar och i bland även nyår på Sibbhultsfolketshus.
Detta året skall jag lyssna på min kropp och nästan slita ut soffan!
En som är proffs på att vila är katten Sigge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar