onsdag 25 december 2013

Juldagen och julmagen..

Så var JULAFTONEN över även detta året, det blev en underbar dag med familj och vänner. Sovmorgonen blev lång och tv:n lockade till många timmars ryggläge. Jag började fundera på alla paket man fått och gett och blev då påmind om 2 små  paket som jag totalt glömt bort att jag köpt, dessutom har jag inte en aning om VAR dom är!!!
Jag hoppade upp ur soffan ( ja eller i alla fall tog mig ur den) och började leta, jag letade i garderober, byråar, städskåp ja t.o.m i garaget men ICKE, dom är borta!
Mitt minne och min koncentration är ju urusel just nu så det kopplar liksom inte. Känns som hjärnan skulle behöva en timeout.
Nåja tror att alla var nöjda OCH glada över det dom fick och någon gång i sommar hittar jag väl dom förlorade JULKLAPPARNA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar