fredag 17 januari 2014

Kyla och soffmaraton...

Fy fasen vad det blåst i natt! Dessutom kom det ett par centimeter snö. Å jo visst blev det ljusare men samtidigt känns våren så långt borta. 
Dagen har jag delat upp på 30 min städning sedan 2 timmars vila. Framåt kvällen blev det 40 minuters promenad med hunden.
Hade jag varit ett djur hade jag definitivt varit något djur som går i ide!
Konstigt att det inte har ändrats genom åren! Allt annat blir ju upp och ner ju äldre man blir! Vikten ökar, minnet krymper,  och när man var ung ville man ha sex, sprit och choklad. Nu vill man ha sex spritfylldachokladbitar ....  Men thats life! 
Det är faktiskt riktigt gött att va patetisk  :-) 


4 kommentarer:

  1. Uhm.... Trist väder! Och bakslag att snö kom!! Isch!
    Håller med om "livscykeln" du beskriver!;-)
    Men.... det får en väl ta?!;-)
    Njut nu dina sex bitar!! ♥
    Kram
    Nina

    SvaraRadera
  2. Nina när det känns som mörkast tänker jag på den underbara sommardagen i Lydias trädgård med er <3

    SvaraRadera
  3. Ack ja.... Bra tanke att drömma sig in i!!! ♥

    SvaraRadera
  4. If you are searching for the highest paying Bitcoin ad network, have a look at MellowAds.

    SvaraRadera