onsdag 8 januari 2014

Huvudvärk och minnesluckor...


Så var vi på gång, en vecka in på det nya året. Lever fortfarande på den trevliga söndagskvällen! Glömde att skriva att jag gjorde en rejäl tabbe innan vi åkte ner till dansen, jag skulle fixa till frisyren lite snabbt och tog en sprayflaska och sprayade, tyvärr var det fel spray.. Jag hade tagit kattfermoner!!!!
Som tur var fick vi skjuts ner annars hade jag väl haft en hel drös katter efter mig!
Som sagt huvudet och koncentrationen är inte det bästa. Jag har mycket huvudvärk och minnet är som en 92 åring med alzheimer ...
Men man får försöka skratta åt det och ta nya tag. 
Jag njuter av att "vila" huvudet genom att  promenera i skogen  med hunden, speciellt eftersom det inte är kallt. 

1 kommentar:

  1. Vad har du kattferomoner till ?????
    Vill bara notera att ditt huvud är mycket bättre än en del andras som räknas som "fullt friska". Din situation kan knäcka den bäste och det tar lite tid att komma igenom. Kram från syrran

    SvaraRadera