torsdag 23 januari 2014

Djur och natur..

Å så tar vi ett steg bakåt.... åter sjukskrivning (vissa procent) ett tag framöver. Har ju brottats med huvudvärk och koncentrationsproblem sedan sista operationen. Blir stressad av att jag för tillfället är/känner mig dummare än vanligt!
Men det kommer säkert att bli bra , bara jag kan hejda mig lite.
Har kontaktat föreningen Fenix för att prata med någon där. Bara den lilla stunden jag pratade med SSK i telefon kändes bra, trodde jag hade pratat färdigt om sjukdomen men huvudet tycket inte lika dant.
Här hemma har vi haft en "sjukling", sigge har kastreras. Han raglade runt som en stelbent full sjöman. Men nu är han på benen igen.
Pirat har nog fått en släng av hjärnsläpp.. när henke skulle gå ut med honom i kväll vägrade han att lämna infarten!!! Jag gick ut och prövade att få med honom men efter ett par steg vände han och gick hem igen.. Nåja det blev till att ta på kopplet och gå iväg utan att låtsas om att han inte ville, efter 100 m så glömde han bort att va rädd och rundan gick galant
Tänk vad bra om man kunde prata med djuren. Förrästen pratar med dem gör jag hela tiden men dom svarar lite otydligt ibland.


1 kommentar: