onsdag 19 mars 2014

Mysdag med Rasmus....

Som jag skrev om för ett tag sedan så försöker jag tänka i banorna - ger det mig energi eller tar det energi? I dag fick jag en heldag med min ena son. Vi handlade torkarblad till bilen ( som han monterade) vi köpte ny dator ( som han installerade) vi handlade mat ( nä han åt inte upp den ) vi käkade brunch, vi var inne på Wallgårds och kollade på lite tapeter och kakel till huset, och vi hann tom slappa en liten stund i vars en soffa. Med andra ord en härlig dag!
På em hämtade jag bonusbarnbarnet på dagis och hann få en mysstund med henne oxå innan Frida kom och hämtade henne.
Barn är duktiga på att både ge och ta energi, har man dem hela tiden kan det ibland kännas som dom är små energitjuvar ibland, vilka föräldrar har inte ibland tänkt å om jag ändå fått några timmars lugn och ro :-)
men har man dem bara ibland så ger dom så otroligt mycket!! dom är så kloka och roliga.
Hoppas att det blir lite värme med snart så får man ännu mer energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar