söndag 4 maj 2014

Glädje och förhoppningar..

Så går det framåt igen, fick en stafylokockinfektion och en 5 cm stor varböld i bröstet. Det blev sista stöten på den lilla energin jag hade. Men jag överlever nog det oxå ;-)
Jag har blivit " farmorssyster" igen till en liten Lennon!! Kristoffer och Elin har fått sitt tredje barn <3
Denna sommaren SKA jag komma dit (Taberg & Vaggeryd) och gosa med alla barnen.
Mina stavgångspromenader har legat lite på is sista dagarna efter som kroppen sa ifrån. Men jag lyckades nå mitt mål på 100 km på 6 /7 veckor. För mig är detta kanon ( å man skall ju bara tävla mot sig själv eller hur!). Jag har dock promenerat lite smårundor med Pirat och njutit av naturen.


Passade på att investera i ett par nya löparskor, låter coolt när man säger att man har "löparskor" för i sanningens namn så skulle jag aldrig springa utan att något jagade mig..

Jag har oxå varit på realeseparty för en cd som några av mina vänner inom handikappomsorgen har varit med att göra. Det blev en härlig fest där Zara Kronvall Sigfridsson, Jan Johansen och Agnetha Almqvist  framförde låtarna. Så fantastiskt duktiga!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar