söndag 3 augusti 2014

Semester med vila...


Så var vi på väg hem igen efter en vecka o Sälen med goda vänner. Vi har haft en underbar vecka men frisk luft och äventyr.


 Naturen är fantastisk och vi har verkligen njutit av den fullt ut. En dag gick Henke och Malin ut på "tomten" och plockade blåbär och på kvällen blev det blåbärspaj.     
                                               
Mina egna reflektioner är att jag nu fattar hur bra jag har det där  jag bor, 20 minuter till Hässleholm eller Kristianstad när man vill in och se folk eller shoppa. 
Jag har "spelat" tennis ett par gånger och promenerat åtskilliga km denna veckan. Inga måsten denna veckan bara tagit dagen som den kom. 

Kvällarna har vi tillbringat i stugan med att spela kort och yatzy . 
Tror faktiskt att sommarhalvåret i Sälen passar mig bättre , förmodar att det är packat med folk på vinterhalvåret .
Vi hann med en tur på toppen oxå. Önskar att vi tagit på oss bättre kläder och skor och vandrat där. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar