lördag 16 augusti 2014

Så var jag på G igen!!

Semestern är över för denna gången, kan inte neka till att jag saknar den men jag har stora projekt på gång i livet. Jag har en buskis på gång som jag skall sätta upp i oktober, sedan skriver jag lite manus till Goingerevyn och hoppas att vi kommer igång med den i december.
Sommaren har även satt sina spår på andra sätt, speciellt runt magen... ja alltså 2 volanger extra. Snart ser jag ut som en jävla volangblus hela jag!!
Nåja det kommer säkert fler med åren så det är ju inget att hetsa upp sig för...

Nu pratas det mycket om det stundande valet 14 september, jag har inte mycket intresse för vad partierna lovar ( dom håller ju ändå aldrig allt) .
Jag retar mig dock fortfarande på vår mesiga invandrar politik.
Jag vill att vi skall stötta våra medmänniskor, jag vill att vi skall ta emot så många vi kan i vårt land,
jag vill att vi skall integrera dem ordentligt innan dom förväntas att klara sig själva, jag vill att vi skall fira våra Svenska högtider tillsammans med alla som bor i vårt land,
jag vill att våra lagar skall följas av alla och om man inte följer dem kan man flytta någon annanstans.
Jag vill att maten skall vara antibiotikafri, jag vill att vi skall ha bra vård och bra skolor, jag vill att vi skall ha lika lön för lika arbete men framför allt vill jag vara frisk och cancerfri i många år så jag kan fortsätta njuta av livet här och nu!!!!

Å ni som tycker att livet är jobbigt för att ni gått upp 3 kg i sommar, eller ni som är avundsjuka på att grannen har finare bil än er  Ryck upp er!!!! och gläd er åt att ni inte har värre problem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar