söndag 22 februari 2015

Vårkänningar och kärringgnäll..

Sakta börjar även jag känna våren komma. Det är inte många minuter i veckan men man får ju hålla fast vid det lilla.
Jag får dra ner på mina promenader då ett diskbråck ställer till det lite för mig. Första reaktionen var irritation och svordomar men jag försöker vända till att det kunde varit värre. Det blir läkarbesök ( efter sjukgymnastens  order) i veckan.
Jag har nog blivit lite "skadad" i huvudet efter allt som hänt och tror att det är någon metastas som drabbat mig. Men efter undersökning av 2 duktiga personer så inser jag att det "bara" är ett eller två diskbråck.
Det löser väl sig så småningom. 
Annars rullar det på i lagom far,   försöker skriva ner lite revy idéer .  Hoppas ju att vi ska ha revy till nyår.  Just nu är det ganska lugnt på den fronten,  har lovat mig själv att ta det lugnt efter vår hektiska höst. Det blir lite små promenader med djuren  och lite god mat emellanåt 

Vi har fått ytterligare ett nytt trevligt danskt fik i Broby där man kan köpa härliga "smörrebröd" . Trevligt med valmöjligheter i lilla Broby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar