tisdag 2 december 2014

Å kroppen mår som den förtjänar.

Här ligger man utslagen efter ett par dagars packande och flyttande . Huvudvärk,  magkatarr,  ont i bröstet och ryggen. Det positiva är ju att efter en vecka på sjukhuset så vet jag att det inte är något livshotande. Det är bara kroppen som säger ifrån . Jag har försökt att "köpa" tid genom att gå ifrån och vila ett par gånger om dagen.  Längtar tills allt är klart och man bara kan sitta ner och njuta.
Efter ett möte med goingerevy så har vi tagit beslutet att ställa in 2015 års revy. Vi har haft många i vår ensamble som av olika skäl inte kunde vara med . Och tiden räcker inte till att leta nya medarbetare på så kort tid.
Mitt i all min stress så känns detta som ett klokt beslut även om jag varit väldigt taggad efter fjolårets uppehåll .
Man märker att man inte är 25 längre !!
Får hoppas att folk har förståelse i annat fall får dom väl spela själva 😂
Denna julen ska jag bara ligga och pela navelludd  ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar