lördag 6 december 2014

Mög och mer mög. ..

Alla ni som flyttat från ett hus vet nog vad det innebär . Man blir lika förvånad över allt man samlat på sig  genom åren.  Å ändå tänker man var gång att - denna gången ska jag inte samla på mig något onödigt...
För att inte tala om allt jäklar damm som kommer fram när man flyttar,  var i hela friden  har det varit någonstans? ?? Måste va hål i någon vägg så grannens damm far in på nått sätt. 
Om man samlar ihop dammet kan man isolera en liten friggebod med det.
Jo så mögit  har jag tydligen det och säkert andra oxå men få vågar erkänna det. 
I dag går den stora möbelflytten. Tyvärr är inte vvs jobbet klart så vi får bo lite här  och där. Men djuren gillar i alla fall att vi ligger på golvet oc kollar på tv :-)

Hälsan är sådär, sluta stressa säger folk... jo det är ju lätt när man är mitt i en flytt!!!
Nu väntar jag på kallelse från Vc  där dom får göra en utredning på mina problem.  Pulsen är låg, trycket är högt och jag får blodtrycksfall när jag anstränger mig. Doktorn på akuten frågade om jag tränade mycket eftersom pulsen var så låg... han borde väl för fasen sett på mig att jag inte tränat dom sista 20 åren!!
Eller finns d folk som tränar i smyg o ändå är tjocka? ? Ja inte fasen vet jag.
Jag får hoppas att kroppen håller tills vi flyttat klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar