söndag 4 januari 2015

Å så kom lugnet ...

Dessa sista dagarna har jag känt mig totalt avslappnad.  Sjön fungerar som en sorts naturligt valium.  Man riktigt känner hur man går ner i varv när man sitter en stund och kollar på vågorna.
Stressen känns så långt borta.
Jag och Pirat går på upptäcksfärder  var dag och hittar ny platser.
På kvällen kryper jag ner i soffan och kollar på någon mysig film. Stackars henke har varit förkyld och febrig en hel vecka nu , så jag och Pirat har fått promenera själva.
Här om dagen " hittade" vi en liten sjö.
Vem vet jag kanske hittar något ännu mer spännande nästa gång ☺

Denna veckan får vi värme i huset och slipper byggfläktarna ☺ å var vecka blir dagarna lite längre. Jo då det går bra nu.


1 kommentar:

  1. hej susanne!
    hoppas allt är bra med dig
    önskar dig ett gott 2015
    kram Camilla i osby

    SvaraRadera