lördag 4 april 2015

Halvvägs till Himmelen ......

Halvvägs igenom påsken konstaterar jag att det hitintills har varit den bästa påsken ever!! Jag var på salong Aniara hos goa Sanna och fick en make up konsultation.
Pixie  var här och spelade yatzy med oss och myste. Hon tyckte att henke gott kunde vara en påskkärring. Å jag måste ju säga att han blev riktigt grann i scarves eller
hur :-)    Vi både jagade och målade ägg, lite promenader hann vi oxå med i finvädret. som tur var hann vi gå innan hagelskuren kom med buller och brak.
På kvällen blev det 50 års fest i Visseltofta bygdegård. Vi var ett par vänner som hjälpts åt med lite tipspromenader och annat skoj. Mitt bidrag blev ett medley med låtar från  Annikas och min ungdom.
alla släktingar ( och jag o Henrik) hade lagt ihop till en weekendresa till Annika och Paul så mitt andra bidrag till festen blev att hålla i en auktion där jag sålde saker vi skramlat ihop. Allt från gamla snapsglas till fina hockeytröjor!! pengarna vi fick in gick till fickpengar till resan.

Paul kollar diskmaskinen   :-)

Kvällens höjdpunkt blev när bandet klev upp på scenen.
Dom heter Söder om Norr och är helt suveräna!!
Snacka om musikalitet!!! Kan varmt rekommendera dem till alla er
som funderar på att fixa någon fest med live musik.
Nu blir det nog till att vila upp sig resten av påsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar