torsdag 31 oktober 2013

Suck, detta med lösenord, bloggkonto, olika bloggar olika mailadresser är rena grekiskan för mig! Får ringa hit en expert dvs Annika Persson. Nåja snart är denna dagen över, har investerat i en tröja som var sydd "bakåfram"... ännu ett tecken på ålderdom när man inte förstår sig på modet ;-)
Men kom på att det var jäkligt bra att ha urringningen där bak så drar man inte blicken till mina ojämna bröst... (jo för mina backboobs är faktiskt lika stora!!  )
Nu ligger jag och vaktar soffan en stund, den har för vana att rymma så det gäller att hålla koll.
Henke har satt fyr i kaminen och katten har placerat sig på min mjuka mage så nu är lugnet återställt igen. Ha en skön kväll mina vänner och var rädda om er <3

1 kommentar:

  1. Du kommer snart in i det... Allt nytt tar tid att lära sig!
    Mode? Va är det?
    Folk får va glada att man har klär pau kröppen. Man ska ha det man trivs i, sen är det skit samma om det ä modernt eller inte!
    Kram på dig!!
    // Chrissie

    SvaraRadera